Politica de confidențialitate
Politică de Confidențialitate cu
privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Considerăm asigurarea dreptului la protecția
datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental GP24 CHAT, prin
urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra
datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă
pe teritoriul Romaniei. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui
cadrul legal îl reprezintă transparența, am pregătit aceast document prin care
dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și
protejăm datele dvs cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în
legătură cu produsele și serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web
sau prin aplicațiile disponibile pe telefonul mobil.
Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica
periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice
modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter
personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel
de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii
de Confidențialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic
continutul acestei Politici de Confidentialitate.
Cine suntem și cum ne puteți contacta
GP24 CHAT este denumirea comercială al GP24 Media,
PR & Marketing SRL. persoană juridică de naționalitate română, având sediul
social în Bulevardul Take Ionescu Nr. 33, Camera 1, Ap. 2, 300064,
Timisoara, Timis, Romania, cu codul fiscal 45995630 și număr de ordine în
Registrul Comerțului J25/1720/2022, (în continuare “GP24 CHAT” sau “noi“). În sensul
legislației cu privire la protecția datelor, suntem operator atunci când prelucrăm datele dvs cu
caracter personal.
Întrucât suntem întotdeauna deschiși să aflăm
opiniile dumneavoastră, precum și să vă furnizăm orice informații suplimentare
de care ați putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs, vă
încurajăm să contactați Responsabilul GP24 CHAT cu protecția datelor la adresa de e-mail [email protected] sau prin poștă sau curier la adresa: GP24 Media, PR & Marketing SRL, Bulevardul Take Ionescu Nr.
33, Camera 1, Ap. 2, 300064, Timisoara, Timis, Romania – cu mentiunea: în atenția Responsabilului GP24 CHAT cu protecția datelor.
Ce categorii de date cu caracter
personal prelucrăm
În general, colectăm datele dvs. cu caracter
personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra
tipului de informație pe care ne-o oferiți. Cu titlul de exemplu, primim
informații de la dvs. astfel:
Când vă creați un cont GP24 CHAT, ne transmiteți:
adresa de e-mail, numele și prenumele;
În cadrul paginii dvs. personale (Contul meu) din platforma GP24 CHAT aveți posibilitatea
să adăugați informații suplimentare, precum: fotografie, genul, nickname, număr
telefon mobil, număr telefon fix, data nașterii, nivelul educației, adrese de
livrare, adresa alternativa de e-mail, datele cardului bancar etc.;
Când plasați o comandă, ne furnizați informații
precum: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de
facturare, metoda de plată, număr de telefon, datele cardului bancar, cont
PayPal etc.
Vă oferim și posibilitatea de a vă înregistra în
platforma GP24 CHAT prin contul dvs Facebook sau Google. Dacă optați pentru una
dintre aceste variante, veți fi direcționați către o pagină administrată de
Facebook Inc / Google LLC, unde aceștia vă vor informa cu privire la transferul
datelor dvs. către GP24 CHAT. Puteți consulta politicile de confidențialitate
Facebook, respectiv Google, folosind următoarele link-uri:
https://www.facebook.com/about/privacy
https://policies.google.com/privacy
Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm
ulterior anumite informații cu privire la comportamentul dvs în timpul
vizitării site-ului nostru web sau a folosirii aplicației smartphone, pentru a
vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate
profilului dvs. Vă invităm să aflați mai multe detalii în acest sens prin
consultarea secțiunii privitoare la scopurile prelucrării de mai jos.
Pe site-ul nostru web și în aplicația smartphone
putem stoca și colecta informații in cookie-uri și tehnologii similare, conform
Politicii de cookie-uri.
Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date
sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în
categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să
colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit varsta de 16
ani.
Care sunt scopurile și temeiurile
prelucrării
Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în
următoarele scopuri:
1. Pentru
prestarea serviciilor GP24 CHAT în beneficiul dvs.
Acest scop general poate include, după caz,
următoarele:
a) Crearea și administrarea contului în cadrul
platformei GP24 CHAT;
b) Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea,
validarea, expedierea și facturarea acestora;
c) Solutionarea anulărilor sau a problemelor de
orice natură referitoare la o comandă, la bunurile sau serviciile
achiziționate;
d) Returnarea produselor conform prevederilor
legale;
e) Rambursarea contravalorii produselor conform
prevederilor legale;
f) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv
oferirea de răspunsuri la întrebările dvs cu privire la comenzile dvs sau la
bunurile și serviciile GP24 CHAT sau ale partenerilor din GP24 CHAT
Marketplace.
Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este
în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract
între GP24 CHAT și dvs. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor
scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și
contabilă.
2. Pentru
îmbunătățirea serviciilor noastre
Ne dorim în permanență să vă oferim cea mai bună
experiență de cumpărare online. Pentru aceasta, putem colecta și utiliza
anumite informații în legătură cu comportamentul dvs. de Cumpărăror, vă putem
invita să completați chestionare de satisfacție subsecvent finalizării unei
comenzi sau putem desfășura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii și
cercetări de piață.
Ne întemeiem aceste activități pe interesul nostru
legitim de a desfășura activități comerciale, având întotdeauna grijă ca
drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate.
3. Pentru
marketing
Vrem să vă ținem la curent cu privire la cele mai
bune oferte pentru produsele/serviciile care vă interesează. În acest sens, vă
putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile
push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii
cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati
achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii
referitoare la produse adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau
sectiunea “Cont/Favorite” sau ati aratat interes sa le achizitionati,
precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de
opinie, și putem afișa recomandări personalizate pe site-ul web și în aplicația
smartphone. Pentru a vă pune la dispoziție informații de interes pentru dvs.,
putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dvs. de cumpărător (de
ex. produsele vizualizate / adăugate în wishlist / achiziționate) pentru a vă
crea un profil. Ne asigurăm întotdeauna că aceste prelucrări se efectuează cu
respectarea drepturilor și libertăților dvs. și că deciziile luate în baza
acestora nu au efecte legale asupra dvs. și nu vă afectează similar într-o
măsură semnificativă.
În cele mai multe cazuri, ne întemeiem comunicările
de marketing pe consimțământul dvs. prealabil. Vă puteți răzgândi și retrage
consimțământul în orice moment, prin:
– Modificarea setărilor din contul de client în
secțiunea “Abonările mele”;
– Accesarea link-ului de dezabonare afișat în
cadrul mesajelor pe care le primiți de la noi; sau prin
– Contactarea GP24 CHAT folosind detaliile de
contact descrise mai sus.
În anumite situații, ne putem baza activitățile de
marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova și dezvolta activitatea
comercială. În orice situație în care folosim informații cu privire la dvs.
pentru un interes legitim al nostru, avem grijă și luăm toate măsurile necesare
pentru ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate.
Cu toate acestea, ne puteți solicita oricând, prin mijloacele descrise mai sus,
să oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scop de marketing,
urmând să dăm curs cererii dvs.
4. Pentru
apărarea intereselor noastre legitime
Pot exista situații în care vom folosi sau
transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială.
Acestea pot include:
– Măsuri de protecție a site-ului web și a
utilizatorilor platformei GP24 CHAT față de atacuri cibernetice:
– Măsuri de prevenire și detectare a tentativelor
de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice
competente;
– Măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.
Temeiul general al acestor tipuri de prelucrări
este interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea comercială, fiind
înțeles că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un
echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dvs.
fundamentale.
De asemenea, în anumite cazuri ne întemeiem
prelucrarea pe dispoziții legale cum ar fi obligația de a asigura paza
bunurilor și valorilor prevăzută de legislatia aplicabila in aceasta materie.
Cât timp păstrăm datele dvs. cu
caracter personal
Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu
caracter personal cât timp aveți un cont în platforma GP24 CHAT. Puteți să ne
solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului și vom
da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv
ulterior închiderii contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau
interesele noastre legitime o impun.
Cui transmitem datele dvs. cu caracter
personal
După caz, putem transmite sau oferi acces la
anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de
destinatari:
– societăților din cadrul aceluiași grup de
societăți ca GP24 CHAT;
– partenerilor GP24 CHAT Marketplace;
– furnizorilor de servicii de curierat;
– furnizorilor de servicii de plată/bancare;
– furnizorilor de servicii de marketing /
telemarketing;
– furnizorilor de servicii de cercetare de piață;
– societăților de asigurare;
– furnizorilor de servicii IT;
– altor societăți cu care putem dezvolta programe
comune de ofertare pe piață a bunurilor si serviciilor noastre.
În cazul în care ne revine o obligație legală sau
dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea
divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.
Ne asigurăm că accesul la datele dvs. de către
terții persoane juridice de drept privat se realizeaza în conformitate cu
prevederile legale privind protecția datelor si confidențialitatea
informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.
În ce țări transferăm datele dvs. cu caracter
personal
În prezent, stocăm și prelucrăm datele dvs. cu
caracter personal pe teritoriul Angliei.
Cu toate acestea, este posibil să transferăm
anumite date ale dvs. cu caracter personal unor entități localizate în Uniunea
Europeană sau în afara Uniunii, inclusiv în țări cărora Comisia Europeană nu
le-a recunoscut un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal.
Vom lua întotdeauna măsuri pentru a ne asigura că
orice transfer internațional de date cu caracter personal este gestionat cu
atenție cu scopul de a vă proteja drepturile și interesele. Transferurile către
furnizorii de servicii și alte părți terțe vor fi întotdeauna protejate prin
angajamente contractuale și, după caz, prin alte garanții, cum ar fi clauzele
contractuale standard emise de Comisia Europeană sau schemele de certificare,
precum Scutul de confidențialitate pentru protecția datelor cu caracter personal
transferate din interiorul UE către Statele Unite ale Americii.
Ne puteți contacta oricând, folosind detaliile de
contact expuse mai sus, pentru a afla mai multe informații despre țările în
care transferăm datele dvs., perecum și garanțiile pe care le-am pus în
aplicare cu privire la aceste transferuri.
Cum protejăm securitatea datelor dvs.
cu caracter personal
Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu
caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice
adecvate, conform standardelor industriei.
Transmisia datelor dvs. cu caracter personal se
face folosind algoritmi de criptare de ultimă generație si le stocam pe servere
securizate, asigurând in acelasi timp redundanța datelor.
Pentru efectuarea plăţilor folosim serviciile
procesatorului de plăţi PayPal. Orice informaţii privitoare la plăţi sunt
criptate, folosind tehnologia HTTPS cu criptare TSL 1.2.
În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele
dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor
prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este
complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către
terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de
vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.
Ce drepturi aveți
Regulamentul general privind protecția datelor vă
recunoaște o serie drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal.
Puteți solicita accesul la datele dvs., corectarea oricăror greșeli din
fișierele noastre și/sau vă puteți opune la prelucrarea datelor dvs. cu
caracter personal. De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a vă plânge
autorității de supraveghere competente sau de a vă adresa justiției. După caz,
puteți beneficia și de dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter
personal, dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs. și dreptul la
portabilitatea datelor.
Mai multe informații despre fiecare dintre aceste
drepturi pot fi obținute prin consultarea tabelului prezentat mai jos.
Pentru a vă putea exercita drepturile, ne puteți
contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Vă rugăm să rețineți
următoarele aspecte dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi:
Identitate. Luăm în serios confidențialitatea tuturor
înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, va
rugam sa ne transmiteti cererile dvs. cu privire la astfel de înregistrări
folosind adresa de e-mail aferenta contului GP24 CHAT. In caz contrar, ne
rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea prin solicitarea de informatii
suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dvs.
Onorarii. Nu vom solicita o taxă pentru a vă exercita
vreun drept în ceea ce privește datele dvs. cu caracter personal, cu excepția
cazului în care solicitarea dvs. de acces la informații este nefondată,
respectiv repetitivă sau excesivă, caz în care vom percepe o sumă rezonabilă în
asemenea circumstanțe. Vă vom informa despre orice onorarii aplicate
înainte de a vă soluționa cererea.
Durata de răspuns. Ne propunem să răspundem la
orice solicitări valide în termen de maximum o lună, cu excepția cazului în
care acest lucru este deosebit de complicat sau dacă ați făcut mai multe
solicitări, caz în care urmează să răspundem în termen de maximum doua luni. Vă
vom anunța dacă vom avea nevoie de mai mult de o lună. S-ar putea să vă
întrebăm dacă puteți să ne spuneți exact ce doriți să primiți sau ce anume vă
îngrijorează. Acest lucru ne va ajuta să acționăm mai repede si sa scurtam
timpul de raspuns la solicitarea dvs.
Drepturile terțelor părți. Nu trebuie să respectăm o cerere în cazul în care ar afecta în mod negativ drepturile și libertățile altor persoane vizate.
Accesul, Puteți să ne cereți:
- să confirmăm dacă vă prelucrăm datele cu caracter personal;
- să vă punem la dispoziție o copie a acestor date;
- să vă oferim alte informații despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem,
- la ce le folosim, cui i le divulgăm, dacă le transferăm în străinătate și cum le protejăm, cât timp le păstrăm,
- ce drepturi aveți, cum puteți face o plângere, de unde am obținut datele dvs., în măsura în care informațiile
- nu v-au fost deja furnizate prin această informare.
Rectificarea:
- Ne puteți cere să rectificăm sau să completăm datele dvs cu caracter personal inexacte sau incomplete.
- Este posibil să încercăm să verificăm exactitatea datelor înainte de rectificarea acestora.
Ștergerea datelor, Ne puteți cere să vă ștergem datele cu caracter personal, dar numai în cazul în care:
- Acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
- V-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ); sau
- Dați curs unui drept legal de a vă opune; sau
- Acestea au fost prelucrate ilegal; sau
- Ne revine o obligație legală în acest sens.
Nu avem obligația de a ne conforma solicitării dvs. de ștergere a datelor dvs. cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesară: - Pentru respectarea unei obligații legale; sau
- Pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
- Există anumite alte circumstanțe în care nu suntem obligați să respectăm solicitarea dvs. de ștergere a datelor, deși acestea două sunt cele mai probabile circumstanțe în care v-am putea refuza această solicitare
Sa aveti in vedere ca, inaintea exercitarii acestui drept, sa va descarcati din contul GP24 CHAT si sa va salvati toate documentele aferente comenzilor efectuate de la GP24 CHAT, indiferent daca facturarea s-a efectuat catre dvs sau catre o alta persoana fizica sau juridica (cum ar fi: facturile, certificatele de garantie). In cazul in care nu efectuati acest demers inainte de a va exercita dreptul de stergere, veti pierde toate aceste documente iar GP24 CHAT va fi in imposibilitate de a vi le pune la dispozitie, dupa caz, deoarece procesul de stergere a datelor, respectiv a contului GP24 CHAT, cu toate datele si documentele aferente acestuia, este un proces ireversibil.
Restricționarea prelucrării datelor:
Ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai în cazul în care:
- Acuratețea lor este contestată (a se vedea secțiunea de rectificare), pentru a ne permite să verificăm
- Acuratețea acestora; sau
- Prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ca datele să fie șterse; sau
- Acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs aveți nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apăra un drept în instanță; sau
- V-ați exercitat dreptul de a vă opune, iar verificarea dacă drepturile noastre prevalează este în desfășurare.
Putem continua să folosim datele dvs. cu caracter personal în urma unei solicitări de restricționare, în cazul în care:
- Avem consimțământul dvs.; sau
- Pentru a constata, exercita sau asigura apărarea unui drept în instanță; sau
- Pentru a proteja drepturile GP24 CHAT sau ale altei persoane fizice sau juridice.
Portabilitatea datelor:
- Ne puteți cere să vă furnizăm datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent
- și care poate fi citit automat, sau puteți solicita ca acesta să fie „portat” direct către un alt operator de date,
dar în fiecare caz numai dacă:
- Prelucrarea se bazează pe consimțământul dvs. sau pe încheierea sau executarea unui contract cu dvs; și
- Prelucrarea se face prin mijloace automate.
Opoziția:
- Vă puteți opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, prelucrării datelor dvs. cu caracter personal în temeiul interesului nostru legitim, în cazul în care considerați că drepturile și libertățile dvs. fundamentale prevalează față de acest interes.
- De asemenea, vă puteți opune oricând prelucrării datelor dvs. în scop de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fără a invoca vreun motiv, caz în care vom înceta în cel mai scurt timp posibil această prelucrare.
Luarea de decizii automate:
Puteți cere să nu faceți obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dar numai atunci când decizia respectivă:
- Produce efecte juridice cu privire la dvs.; sau
- Vă afectează în alt mod similar și într-o măsură semnificativă.
Acest drept nu se aplică în cazul în care decizia la care s-a ajuns în urma luării automate a deciziilor, ne este necesară pentru a încheia sau a derula un contract cu dvs.;
- Este autorizată prin lege și există garanții adecvate pentru drepturile și libertățile dvs.; sa
- Se bazează pe consimțământul dvs. explicit.
Plângeri:
Aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. În România, datele de contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele:
- Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania
Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212
E-mail:[email protected]
Fără a vă afecta dreptul dvs de a contacta în orice moment autoritatea de supraveghere, vă rugăm să ne contactați în prealabil, și vă promitem că vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă.
Reamintim faptul ca puteti contacta
in orice moment Responsabilul GP24 CHAT cu protecția datelor prin transmiterea
solicitarii dvs prin oricare dintre urmatoarele modalitati:
– prin e-mail – cu mentiunea în atenția
Responsabilului GP24 CHAT cu protecția datelor la adresa: [email protected]
sau
– prin poștă sau curier la adresa: GP24 Media, PR & Marketing SRL, Bulevardul Take Ionescu Nr. 33,
Camera 1, Ap. 2, 300064, Timisoara, Timis, Romania – cu mentiunea în atenția Responsabilului GP24
CHAT cu protecția datelor.